Accepterad Emin | Chef-jobb ansökan [Domstol] [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

EminSWE

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
2,102
Reaction score
89
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Unive:s Domstol

Vad heter du IRL? Emin

Vad heter du på discord? eminswe

Hur gammal är du? 16

Hur länge har du spelat på Unive? ca 2-3 år. Länge iallfall

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag har stora framtidsplaner inom yrket. Jag har redan gjorts stora förändringar som biträdande chef, jag byggde domstolen/advokatbyråns discord och införde så polisen behöver ansöka till en åklagare/domstol om husranksakan. Jag ska först och främst öka aktiviteten med att ha ofta rättegångar och visa polisen att väcka åtal mot anhållna ska va en möjlighet. Jag har som mål sättning att göra så alla gripande ska tas vidare till rätten så det blir mer realistiskt perspektiv. Jag ska fram för allt göra yrket roligt och rekryterare in nya personer med juridisk kunskap.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har många erfarenheter inom chef positioner. Jag kan starta med att jag har jobbat inom Securitas 6 tidigare gånger. Där då 2 gånger ledning, 3 rekryterare, 1 gång veteranvakt. Jag har varit sjukvårds rekryterare, ledning, biträdande chef. Qpark Chef, Muneno Biträdande chef, Saras biträdande chef, falck biträdande chef, trygghansa biträdande, Chef/ägare över galaxy nightclub i 1,5 månad typ, biträdande domstolschef x2 gånger, advokatbyrå biträdande chef, vianor chef, och mycket mycket mer, såklart P-A och ledning överallt. Därför kan jag anställdnings menyn, jobbmenyn samt f6. Jag kan också Domstols rp t.ex hur man väcker åtal, rättegångar med mera. Jag är grym på att göra samarbeten som ni kan se här på bilden (gammal bild), vilket gör att domstolen kommer va aktiva där jag ska försöka skapa samarbeten för upprätthålla säkerheten. --> https://cdn.discordapp.com/attachments/751786540790710352/980152488965586995/IMG_7540.png

Hur ofta kommer du vara inne? Svårt att säga precisa tider men ungefär dessa:
Som sagt så är det svårt att ge ut speciella tider då tiderna kan ändras men är alltid aktiv på dc förutom när jag sover såklart :)

Vanliga Veckor dagar:

Måndag ~ Ca 3-4h (Tärnings dag)
Tisdag ~ 5-6h
Onsdag ~ 5-6h (Träning sent)
Torsdag ~ 5-6h (Träning sent)
Fredag ~ 6-8h
Lördag ~ 8+h
Söndag ~ 8+h

Lov:
Måndag ~ 9+h
Tisdag ~ 9+h
Onsdag ~ 9+h