Nekad Emin | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

EminSWE

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
2,102
Reaction score
89
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? biträdande chef saras

Vad heter du IRL? Emin

Vad heter du på discord? Emin#4089

Hur gammal är du? 15

Hur många timmar har du på Fivem? vet inte riktigt kanske 700 runt där

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag har nu jobbat sten hårt hos saras och känner mig redo för nya tag som biträdande chef. Jag är just nu den mest aktiva arbetaren hos saras och har bra kund bemötande. Tålamod finns här och trevlighet.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Är just nu den aktivaste arebetaren och har tidigare jobbat hos trygghansa postnord och reporter och hade bra betyg är min karaktär gick i skolan.

Berskiv din karaktär? Min karaktär gillar bilar och jobbar hårt för uppnå sina mål. Han heter Emin Andersson och är född 1990-02-05. Han vill pröva på spenande saker och har bra tålamod. Emin har bra kund bemötande och inga agri problem. Hans dröm/mål är att jobba hårt så han kan bli de han har drömt om något med chef att göra. Emin blev uppväxt i en familj som var alla chefer. Emin hade alltid lätt för sig i skolan och fick A i alla ämnena, han är en riktigt smart grabb. Emin hade en bästa kompis som han verkligen gillade (som vän) men dog i en tragisk trafik olycka, men olyckan och sorgen skulle inte stoppa Emin för att uppnå sina drömar att jobba med eget företagande med bilar. Emin har/hade inte så mycket pengar och gillade verkligen att pimpa och trima bilar. När hans andra vänner ville iväg och pimpa/trima så va enda väggen att säga ordet "nej", sorgen i hans ögon blev värre och därför nu som vuxen vill skapa en bilfirma som går i vinst fast de är biliga trim och pimp. Emin hade också svårt att hitta jobb men fick ett jobb som först postnord. Men Emin hade problem med ryggen och alltid haft de i sitt liv och ville byta arbete till reporter. Han blev senare reporter. Han har goda vänner och Emin är trrevlig och snäll mot alla och därför skjutsar han grattis folktill olika ställen som en taxi.

Hur ofta kommer du vara inne? Så ofta jag kan runt 5 dagar i veckan kanske runt 2-3 timmar.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? JA lätt detta är ju bästa servern.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej som sagt detta är bästa servern

Har du läst våra Regler? japp de har jag

Du ansöker inte om biträdande utan det är chef som väljer vem som ska bli biträdande

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka