Nekad Emin | Chef-jobb ansökan [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

EminSWE

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
2,102
Reaction score
89
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Fastighetsbyrån

Vad heter du IRL? Emin

Vad heter du på discord? Emin#4089

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? Ca 2 år

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Emin Andersson kommer göra så alla personer har någonstans att bo. Jag kommer utveckla yrket med mer personal som kan arbeta ständigt för att utveckla vårat kundservice. Aktivitet kommer va och vi kommer bara ta in aktiva personer som vill yrket det yttersta. Vi kommer ha en reception där folk kan fråga ect. Vi kommer åka ut och ta proffs bilder inom husen för kunderna ska verkligen kunna trivas. Jag kommer hålla utbildningar så det blir lite mer realistiskt där personerna kommer få licens för Fastighetsbyrån. Jag kommer ta min tid och skriva en handbok hur yrket ska gå till ect som polismyndigheten och securitas. Har ganska mycket mer förslag som ni kan bara vänta på att få höra och att jag kan visa.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Saras bil och Mc, rank: första gången P-A andra gången biträdande chef. Sjukvården, rekryterare Muneno, Först P-A sedan upphöjning till biträdande chef Securitas, 3 gånger ledning, 4, gånger rekryterare, 1 gång veteranvakt Falck, P-A först, sedan upphöjning till biträdande chef Räddningstjänsten, vanlig brandman med massor med utbildningar Mekonomen, Anställd Qpark, alla ranker där allt ifrån provanställd till att jag blev upphöjd till biträdande chef till att jag sökte till chef och blev chef Taxi bolaget, provanställd Polismyndigheten (ASSISTENT)

Hur ofta kommer du vara inne? Så ofta jag kan.
Discord så klart alltid men inte när jag sover 😁

Annars:
Måndagar: 2-4 timmar
Tisdagar: 2-7 timmar
Onsdagar: 2-4 timmar
Torsdag: 2-4 timmar
Fredag: 2-8 timmar
Lördag: Inte exakt
Söndag: Inte exakt

Lov:
Aktiv varje dag minst 4-6 timmar.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det skulle jag, jag brinner för detta

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det göt jag inte.

Har du läst våra Regler? Ja jag har läst alla era regler, dom är jävligt bra.

+/- rep fick indragen medlem idag och fick tillbaka direkt som blev lite fel, samt du kan utveckla lite mer, tror ändå du kommer kunna göra det bra om du får chansen!

+/- rep fick indragen medlem idag och fick tillbaka direkt som blev lite fel, samt du kan utveckla lite mer, tror ändå du kommer kunna göra det bra om du får chansen!
Fattar, den indragna medlemskapen var enligt mig skum men fick tillbaka. Det tycker jag ska inte påverka. ÄR inte så bra på att skriva ner det jag vill pratar mer och tror du vet det. Tack så mycket ska ta in det till nästa gång <3

Fattar, den indragna medlemskapen var enligt mig skum men fick tillbaka. Det tycker jag ska inte påverka. ÄR inte så bra på att skriva ner det jag vill pratar mer och tror du vet det. Tack så mycket ska ta in det till nästa gång <3
Okej, om du inte vet varför du fick indragen medlem va det för du va medlem på en annan server

Okej, om du inte vet varför du fick indragen medlem va det för du va medlem på en annan server
Jag vet, men var inte det´, förklaring kan du få i pm. MEN säger att jag aldrig spelat eller varit medlem på en annan server under unive och det kan jag lova om.

En chef har blivit satt på denna position. Nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka