Accepterad Emin | Ban överklagan | QT |

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

EminSWE

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
2,101
Reaction score
89
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199144791244/

Ditt Hex-ID: 1100001469a6ccc

Vad är din discord tagg? Emin#4089

Vem var det som bannade dig? bosse (AD)

Hur lång tid var din ban? 2 DAGAR

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? FAILRP

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Blev taggen av polisen och fick sitta i bilen medan dom höll på med något i backen och sen skrev jag en /sme och /me kanske därför annars vet jag inte.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Polisen blockerade vägen ner på backen från unive sjukhus till garaget den backen. Sedan visste jag inte vilken väg jag skulle ta så stannade där framför alla deras bilar och väntade tills någon kunde hjälpa mig. Sedan kom en polis fram till mig och va agresiv och sa/skrek kör åt sidan och jag gjorde de. Notera att min kompis lånade ut sin bil till mig för båda mina bilar är stulna och har bara två bilar de kan ni se i erat polis reigster om de heter så. Men sen frågade han vad jag heter och jag sa ju de såklart. Han sa bara för de va min kompis bil och inte min bil så skulle jag bli grippen för dom inte visste verkligen om de va min kompis bil och de har ju dom rätt till. Sedan 10 min kanske satt jag fortfarande i hans polis bil vid denna polis grej som hände och jag skrev /sme haha dör av garv och sen skrev jag 5 min efter /me tänker på vad jag har gjort och när kommer snuten då blev jag bannad och har film bevis genom appen medal i slutat bara tyvärr när jag blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja, Jag tycker de va en felaktig ban hade ju väll inte gjort något enligt mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mins inte mina tidigare banns. Mins bara att de hände när jag hade precis startat i denna server.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet inte riktigt. inte haft min polares bil.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Aaaaa låna inte andras bilar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aaa jag förstår. (har video bevis som sagt)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka