Accepterad Emin | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

EminSWE

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
2,102
Reaction score
89
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199144791244/

Ditt Hex-ID: 1100001469a6ccc

Vad är din discord tagg? Eminswe

Vem var det som bannade dig? Ludde

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-11-03 184653.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Som jag fått reda på är att jag tydligen användt något som kallas "steps" vilket innebär att man hör när någon går högre, vilket jag självklart inte förstått eller vetat att jag har gjort eller lagt in. Ludde såg ett klipp jag skickade ut i SJV discorden och därav bannade. Fick en tagg i pm utav han men då vi inte delar discord servrar längre kunde jag inte svaara och ingen kommunikation hade skett mellan oss.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade rpat sjukvårdare hela dagen, det var högt tryck på servern och inte så många var vakna från SJV. Sedan så hade en patient ett akut tillstånd som jag inte kunde ta hand om då och därav gick jag till min bitrdädande chef som drog ett skämt typ. Jag valde då att publicera detta och skicka ut det i vår klipp chatt i vår sjv discord när jag slutade arbetet. Jag gick och la mig då klockan var sent, mitt i natten, och sedan vaknade av att jag inte längre var med i någon Unive Discord. Jag viste inte ens om att jag hade "steps" utan jag hade laddat ner 2 dagar ungefär innan ett nytt ljudpacket som hade realistiska ljud såsom vapen och billjud. Jag kör också med spelet högt ljud så låter starkare. Jag ansåg inte att det var steps eller något sånt. Jag skickade och fråga vad som hände till en annan vän som är staff från tidden ja var det och han sa anledningen, jag viste inte ens om att jag hade det, han sa att jag inte skulle göra en sådana här ban överklagan utan besluts överklagan direkt men den blev nekad av Emilia till att få en godkänd ban överklagan först.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser att det var ett "nja" tillfälle. Jag viste inte att jag hade det och jag anser fortfarande från klippet jag sätt att det inte låter som några högre steg och att staffen kunde pratat med mig innan. Men ser ändå från hans vinkel då 320 snackade dagen innan om att man inte ska ha mjukvarer på ett krim möte. Jag tänkte inte så mycket på det då, på grund av att jag varit Staff flera gånger och aldrig skulle fuska då jag älskar unive, men tydligen hittadess något jag själv inte anser eller vet om att jag har. Och ifall jag gjorde det med flit var det inte i min vinning då jag endast rpade sjukvårdare (vilket jag inte gjorde med flit eller alls)

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blivit bannad tidigare för flera månader sedan. Jag är så grön som det bara kan gå att vara. Därav kommer jag inte håg av så mycket av dem.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ingen aning för va ärlig, jag viste inte för jag viste inte ens vad steps var då som jag nog skrev i min besluts överklagan. Men det blev så, jag anser eller hör inte att jag har det så kunde inte märkt det. Så har för va ärlig ingen aning.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, konsekvenser av att ha detta. Jag älskar ju spela på Unive och gjort de sedan Multistaden, så gäller bara radera det ni staffs anser vara steps.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår detta utan problem. Vill ba förtydliga med att få en chans.

Här på klippet hör man klart och tydligt att steps är på.

Tja, som jag tidigare nämnt viste jag inte om att jag hade det, knappast vad det var. Jag hör som sagt att stegen är lite högre vad jag fått veta från en annan staffs är steps, och jag har tagit bort det. Jag inser som sagt felet men betonar också att jag inte hade inom mån eller vetande att jag hade steps.

Gått också 15 dagar (2 veckor) ungefär och jag inser det stora felet och innebörden i det hela.

Och för tillägga förstår jag dig till ett fulla om varför du valt att banna. Rätt utifrån det, men jag som en grön spelare och inte blivit bannad på ett tag anser jag bör få en chans till (förstår tydligt om jag inte kan få det) men jag viste inte detta och det kan man se från att jag aldrig haft dessa problem innan och jag håller mig starkt vid regelerna på servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka