Accepterad Emin | Ban Överklagan [Hannes_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

EminSWE

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
2,102
Reaction score
89
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199144791244/

Ditt Hex-ID: 1100001469a6ccc

Vad är din discord tagg? Emin#4089

Vem var det som bannade dig? Hannes

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-04-12 200924.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Hannes valde att banna mig på grund av Servervakt Abuse.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Som jag berättade till dig Hannes, Sonkiez samt Bulten i vår vc va att jag och mitt gäng var i ett kidnappnings senario. Vi skulle kidnappa en grabb och skulle planera. Det blev restart så jag valde att undeffa discord och chilla med Troxy och Haribo i vår vc då dom är sköna att hänga med (Haribo är huvudpersonen). Jag såg inte att servern öppnades/startade så jag kom in lite försent i servern. SÅ länge satt jag och Troxy och snackade om hur vi ska få han att streama oftare med mera. Sen undeffar Haribo och säger till mig att han har dött av bugg, alltså att han bara dog helt random, fall ihop. Jag bad han kolla hungern samt drickan som han sa att han hade ca hälften. Jag bad om klipp och själv var jag i min väljer karaktär. Han satt och tjatade om rev till både mig och Toxy. Vi båda sa att han skulle skicka klipp och han sa att han har tagit klipp fast det kommer ta tid att upploada det och att han skulle skicka efter senario då han har tid då. Jag tvivlade men han tjatade för revven och jag fråga om han var 100% säker att han hade klipp. Han svarade med "jaja". Då Haribo har varit med i mitt gäng ett långtagg samt varit med i andra gäng jag varit med i litade jag på han och när jag var ingame track jag ner "pgdn" för kolla hans id och revvade han. Sedan när jag satte med Bulten, Hannes och SOnkiez efter min ban i vår vc så fråga dom om han kunde skicka vilket han svarade att hans medal var inte igång. Han ljög alltså för mig och den rätta döden för hans karaktär var att han dog av en person som rpade hund efter några bet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, jag gjorde fel genom att inte ta emot klippet FÖRRE revven. Aldrig gjort ett sådant fel och jag trodde verkligen att jag kunnde lita på Haribo. Jag har heller inte haft en ban sedan 2022 16 Juni då jag alltid sköter mig och kan reglerna. Därför gör jag just denna ban överklgana då detta är ett slarv fel jag gjorde och jag är verkligen besviken på mig och han.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Då min senaste ban utifrån denna var 2022, 16 Juni så minns jag inte. Tror det var at jag tjuvkopplade en bil. Men det var för jag var chef på Galaxy Nightclub och våra bilar var buggade så vi behövde tjuvkoppla dom. Så tekniskt sätt en felaktig ban där.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag kunde motstå och taggit emot klippet förre SOM jag alltid gjort och kommer göra. Detta var det FÖRSTA gången.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig. Jag kommer absolut inte göra om det då jag heller ALDRIG gjort det utifrån denna gång.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår det. Tack

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka