Nekad Emin | Ban Överklagan [Hannes_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

EminSWE

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
2,102
Reaction score
89
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199144791244/

Ditt Hex-ID: 1100001469a6ccc

Vad är din discord tagg? Emin#4089

Vem var det som bannade dig? Hannes

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-04-12 200924.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag Sv abusa min roll och id pekade och därför valde staffen att banna mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Hej Hannes. Som jag tidigare berättade i vår gäng discord/vc var att vi var i ett scenario. Sedan blev det restart. Så vi alla gick in. Jag viste inte vad som pågick när alla andra va inne. För mig tog det tid att komma in. Jag satt i vc undeffad tillsammans med Troxy, Harbio (huvudpersonen i detta) och några till och bara snacka och chilla så länge jag var påväg in. Det slutar med att Haribo säger att han dog av bugg. Jag ber om klipp. Då vi va i scenario så tar det tid att upploada klipps på medal så han säger att han skickar eftert senario. Jag godkänner det med tvivel efter myckeet tjat (Troxu som vitne) och när jag kommer ig så id peaka jag så jag kan se hans id och revvar han. TYDLIGEN dog han inte av bugg utan av en hund som bet han. Sedan när jag ber om klipp så säger han att medal inte funkade. Jag är besviken på mig då jag aldrig abusat något av mina perms eller haft en ban sedan 16 Juni 2022, nästa 1 år.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Si så där. Jag tycker staffsen gjorde rätt men jag blev ljöd i ansiktet. Jag har haft occ möte efter möte att allt regelbrott ska inte ske och berättat om regeler för dom och haft prov och blir man bannad över 2 dagar skulle jag kicka dom ect sen hör jag detta. Min respekt för dom är jätte lågt och jag fattar allt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Minns inte då senaste var **16 Juni 2022** och jag sköter mig allt. Har varit Sv i ett jävla bra tag samt MA och staff. SÅ detta är selsynt att det händer. Riktigt besviken och jag ångrar verkligen allt. Vill bara ha tillbaka mitt gäng jag suttit dag och natt för att driva det. Vill också ha möjligheten att ansöka igen till sv, ksk inte kommer gå men önskar verkligen då jag kämpat i 2,5 månad för detta.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag borde ändå väntat tills han skicka och inte litat på att han kommer skicka efter och ljuga för mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att inte revva innan jag fått klipp.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår det. Önskar bara om chans

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka