Nekad Emin | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

EminSWE

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
2,102
Reaction score
89
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199144791244/

Ditt Hex-ID: 1100001469a6ccc

Vad är din discord tagg? eminswe

Vem var det som bannade dig? Bubblegum & Harry

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-05-26 164840.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag gjorde en olämplig -rep på dessa staffs.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var snut och fick larm om skottlossning vid groove street, jag åkte ditt och fick order att visa upp oss för att få bort samtliga personer av en i polisledningen. Jag lyssnar och stannar, min kollega blir slagen och sedan jag, jag trycker panik och säger i radion om det där jag tillkallar flera kollegor som för att tillägga var redan på väg också till platssen men vi var det första på plats på larmet. Jag riktar på en kriminell och han fear rpar och såringer därifrån när jag har en MP5A3 uppe. Sedan skjuter han mig och min kollega till döds. Jag hoppar support där efter 20 min kommer dessa två staffs. Det förklraar att det var vi som gjorde fel genom att vara där (inget regelbrott) och kopplar ur mig ur support samtalet utan vidare diskution efter han sa att jag skulle göra staff anmälan ifall jag inte var nöjd med svaret. Då gör jag en -rep där jag säger att det är sämsta staffsen där bg skickar till mig i pm för vad jag tyder det trigga igång något. Det slutar med att det bannar mig för staff diss för min -rep som det tog heltt ur konsept. Jag anser nu att den var fel men inte på ett sådant sätt att det skulle vara bann med indragna roller.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser att det var en felaktig ban då det inte tyder i någon regel att poliser inte får åka på skottlossningar men det tryder om fear rp samt polis regen i krim reglerna att det ska unvika poliser. Detta menas med att det skulle få åtgärder och mina åtgärder inte skulle ske. Det är svårt att tyda på vad som är staff diss eller inte men att utrycka sina känslor och kritik i en rep som det utgår från anser jag inte vara staff diss. Men det är bara vad jag anser. Jag förtår narutligt viss nu att det var fel utav mig och jag kommer inte använda rep kanalen något mer.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blivit bannad tidigare men senaste var 3 månader sen så minns inte ett skit.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag kunde bara skita i felet och inte -repa och fortsätta med mitt rpande.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Jag har lärt mig att vara mer vaksam med minna ord. Jag har lärt mig att inte undervärdera en staff med ord som sämst.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka