Nekad Emin | Ansökan till Servervakt [Punkt.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

EminSWE

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
2,102
Reaction score
89
Vad är ditt namn i verkligheten? Emin

Vad heter du på discord? Eminswe

Vad är ditt Hex:ID 1100001469a6ccc

Ange ditt födelsedatum 13 Februari 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Svårt att säga precisa tider men ungefär dessa:

Vanliga Veckor dagar:

Måndag ~ Ca 3-4h (Tärnings dag)
Tisdag ~ 5-6h
Onsdag ~ 5-6h (Träning sent)
Torsdag ~ 5-6h (Träning sent)
Fredag ~ 6-8h
Lördag ~ 8+h
Söndag ~ 8+h

Lov:
Måndag ~ 9+h
Tisdag ~ 9+h
Onsdag ~ 9+h
Torsdag ~ 9+h
Fredag ~ 10+h
Lördag ~ 9+h
Söndag ~ 9+h

Som sagt Äre svårt att ge ut speciella tider då tiderna kan ändras men är alltid aktiv på dc förutom när jag sover :)

Hur länge har du varit medlem på Unive? 2år ics (ungefär) (varit en del av unive sedan multistaden)

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) **NOTERA, TITTA HIT!** Ban 37 var när jag var staff och vi specade i ett tajt utrymme vilket gjorde så IT råka banna mig, fick unban 2 sek efter, Sedan har jag it fått ban på länge och hälften är felaktiga asså "råkade" banns --> https://cdn.discordapp.com/attachments/751786540790710352/1195368891921223723/image.png?ex=65b3bd08&is=65a14808&hm=11d0ceac0adf059a142cb0edc298fc896e24c2aea545a576350df0bf6ae1c9fc&

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervaktens uppgift är att låta problemen komma till en. Di ska ta åtgärder för problem du ser och din uppgift är INTE att leta problem. Du ska hjälpa spelare och staff teamet. Du ska vara en normal spelare och ska rpa normalt och problemen ska komma till dig. Uppgiften är stor och man måste behandla det med stort ansvar. Du ska förhindra. Som servervakt ska du aldrig leta problem.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag var staff nyligen och vill ha tillbaka min sv roll som jag hade innan. Jag har varit sv 2 gånger tidigare och jag vill kunna bära det ansvar och hjälpa Unive Rolplay. Ja de stämmer denna ansökan kanske it är så utvecklad men mina kunskaper är utvecklade. Jag vill förhindra det lallande och öka rolll spelandet i varje sekund. Jag vill också kunna ta åtgärder på folk som gör skada mot servern på negativt sätt. Jag som SV vet att man inte ska banna i scenarios och jag vet alla kommands. Jag var nyligen staff och jag kan mina grejer.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse --> Det är korruption och abusa och båda är extreamt förbjudet. Det kan vara att du ressar i senarios m.m

Korruption --> Innebär att du använder dina perms på dåligt sätt och använder dom för din eller andras vinning.

Dessa grejer kan förekomma och ske om du ressar dig själv för din eller andras vinning. Det kan va också att du bannar/kickar i senarios allmänt för att förhindra, detta är såklart inte okej och kommer alltid tas i fullaste ansvar hos dig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka