Nekad Emilzzs | Beslut Överklagan [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emilzzs

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Ditt discord namn: emilaza

Ditt Hex-ID: steam:11000014c14e651

Vad för typ av beslut gäller det? Krim och medlemskap.

Vem/vilka tog beslutet? emnez

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror beslutet togs för att jag sa något olämpligt som gick emot reglerna, och jag förstår varför det kan ha lett till att staff valde att banna mig. Jag kan tänka mig att det de såg var att mina ord var stötande, och de ville sätta stopp för det beteendet för att hålla en bra stämning på servern. Jag förstår att när man bryter mot reglerna, så måste det få konsekvenser, men samtidigt tycker jag att det känns lite orättvist att förlora allt för en första gång. Jag vet att jag gjorde fel och vill bara ha en chans att visa att jag har lärt mig och att jag kan göra bättre nästa gång.tt jag kan göra bättre nästa gång.

Hur är beslutet felaktigt? Jag tycker beslutet är felaktigt för att jag har faktiskt betalat för min kriminalitet och ansökt om medlemskap. Jag har lagt ner tid och pengar på att vara en del av servern, och att förlora allt på grund av ett misstag känns orättvist. Jag vet att jag sa något fel och jag förstår varför det inte var okej, men det känns som en överdrift att jag ska förlora mitt medlemskap och min kriminalitet för en första gång. Det var inte något jag gjorde med flit, och jag tycker att ett första misstag borde hanteras på ett mer rättvist sätt än att bara ta bort allt. Jag förstår att det finns regler, och jag är beredd att ta ansvar för det jag sa, men jag tycker att ett sådant beslut som att förlora allt jag betalat för känns oproportionerligt. Jag är villig att visa att jag har lärt mig och att jag kan göra bättre i framtiden. Det känns som att man borde få en chans att förklara sig eller åtminstone visa att man vill förbättras innan man tas bort helt. Jag har faktiskt ansökt om medlemskap och betalat för kriminalitete

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Vet inte vad jag ska bifoga här.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Även om du har uppsåt för dina handlingar är beslutet inte felaktigt och kommer kvarstå.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka