Nekad Emiludd | Medlem ansökning [roli1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emiludd

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? emil udd

Vad är ditt discord namn? Emil udd#4409

Vad är ditt födelsedatum? 23 November 2004

Berätta om din karaktär. min karaktär heter lukas svensson och är uppväxt nere i skåne och har haft en bra start i livet med mycket jobb och bra betyg vid tillfället är han 20 och har bara börjat dra in de stora stålarna han jobbar just nu som mäklare och satsar för de mesta för att kunna se till att göra sina nära och kära glada med att hjälpa dom med allt möjligt lukas är en glad och snäll individ som kommer göra allt för att klara de han försöker med. Lukas har i inte bara pluggat för att bli mäklare han har även gjort lumpen och nyss tagit kör kort han ville också bli polis när han var mindre men klarade inte av de men nu i stor staden så kanske de kan ske.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med bra senarion bra rp och inte lalla runt för att förstöra för andra. jag ska behandla alla bra och få alla bekväma med den här servern och göra ett bra intryck till framtida rp medlemar

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att senariot ska uppmuttra båda delarnas rp, man ska inte spela bara för ens självs skull utan att få till senariot på ett bra sätt satt båda kan säga att det var kul. Man kan förläna senariorna satt det blir roliga för bådas sida. Tex om du ska kidnappa så kan du strunta i att avrätta då detta är ett tråkig sätt utan du kan pressa på information och få den att göra något för dig satt det blir utvecklad RP

Hur hittade du Unive? jag hittade UNIVE genom att kompisar har pratat bra om den servern. sen har jag kollat mycket på Youtube och sett lite därifrå.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka