Nekad EmilTV_ | Chef-jobb ansökan [olssson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

EmilTV_

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Trygghansa

Vad heter du IRL? Emil NIlsson

Vad heter du på discord? EmilTV#5790

Hur gammal är du? 22år

Hur länge har du spelat på Unive? började spela på unive 2022 som icke medlem sen hade jag en paus så kom jag tillbaka sommaren 2023 och blev medlem

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att utveckla trygghansa till ett aktivt bolag och kompetens personal. ni kommer att kunna se trygghansa nästan alltid ha öppet och det är mitt mål med att bli chef där. trygghansa kommer vara den firman som kommer ha mest aktivitet på servern

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har inte vart chef innan men jag är personal ansvarig på autoexperten och har vart det nu i lite mer än 2 månader. jag tar hand om våra veckor rapporter där fast jag ej är bitr-chef men jag tycker om att ha koll på allt och att allt är som det ska.

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart skulle jag göra det. jag är som sagt PA på autoexperten och jag trivs med det jobbet men nu vill jag att trygghansa ska nå sina mål och det är exakt det jag ska göra. Jag kommer bygga upp trygghansa från botten till toppen.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.

Har du läst våra Regler? Ja

+rep väldigt mogen person! Bemöter kunder väldigt proffesionellt, tror att han verkligen skulle kunna bygga upp trygg och göra det aktivt!

+Rep. Johan(Emil) kommer fixa en chefs roll utan problem, han har varit på Auto länge nu och jobbade upp sig snabbt till Personal Ansvarig.
Fixar alla aspekter av jobbet.
Då han inte fått komma upp högre i rang där och är ambitiös så rekommenderade jag honom till min biträdande roll tnär jag slutade men detta verkar inte realiserats.

Hjälpt till att bygga upp Auto till det ni ser idag samt hållit koll aktiviteten varje vecka och skrivit rapporter.

F.D Biträdande Chef AutoExperten - Suris Neron

Tillbaka