Emilsson08
Icke Medlem
- Meddelanden
- 8
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198394319790/home
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil
Vad är ditt discord namn? Emil L#1833
Vad är ditt födelsedatum? 26 April 2008
Berätta om din karaktär. Han är 20 år, och han har som tonåring kommit in i kriminaliteten men vill gärna försöka ändra på det, han vill jobba som skogshuggare och han har ADHD och Dyslexi, han vill försöka få andra ungdomar som har kommit in i kriminalitet att vända på sitt liv och göra något bra av sitt liv, han har ett intresse för skogshuggare och raggare, och hans favorit bil är volvo v70. Han har suttit i fängelse i ett halvår på grund av att han blev oskyldigt dömd till mord, det lades ner senare pga att de hittade gärningsmannen.
Varför ska just du bli whitelistad? För att jag Kör bra RP
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag vill köra på en bra rp
Hur många timmar har du på FiveM? 374
Hur hittade du Multistaden? En kompis bjöd in mig
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? NEj
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Polismyndigheten
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil
Vad är ditt discord namn? Emil L#1833
Vad är ditt födelsedatum? 26 April 2008
Berätta om din karaktär. Han är 20 år, och han har som tonåring kommit in i kriminaliteten men vill gärna försöka ändra på det, han vill jobba som skogshuggare och han har ADHD och Dyslexi, han vill försöka få andra ungdomar som har kommit in i kriminalitet att vända på sitt liv och göra något bra av sitt liv, han har ett intresse för skogshuggare och raggare, och hans favorit bil är volvo v70. Han har suttit i fängelse i ett halvår på grund av att han blev oskyldigt dömd till mord, det lades ner senare pga att de hittade gärningsmannen.
Varför ska just du bli whitelistad? För att jag Kör bra RP
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag vill köra på en bra rp
Hur många timmar har du på FiveM? 374
Hur hittade du Multistaden? En kompis bjöd in mig
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? NEj
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Polismyndigheten