Nekad eMILSOMFAN | Whitelist ansökning (Simon)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

eMILSOMFAN

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/emilsomfan/

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil Jonsson

Vad är ditt discord namn? eMILSOMFAN#1222

Vad är ditt födelsedatum? 23 Juli 1990

Berätta om din karaktär. Rich Wildfire, 26 år gammal och ska precis ge sig ut i arbetslivet efter en trasslig uppväxt. Utstött från samhället, förtroende problematik och en känsla av att aldrig räcka till präglar Rich. Han har sedan barnsben drömt om att jobba inom sjukvården och har nu ett enormt driv för att ta sig dit. Social kameleont som värdesätter nätverkande.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag letar efter en ny server då jag precis börjat spela GTA RP igen, körde mycket GTA RP för ca 2 år sedan men de senaste två åren har det bara blivit Dayz RP. Nu vill jag tillbaka till GTA RP och den servern som jag spelat på i cirka en vecka nu är relativt tom på folk så därför söker jag mig till en ny server med bättre infrastruktur och mer aktivitet.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Besvarade detta i tidigare fråga ;)

Hur hittade du Unive? Sorterande på FiveM > Svenska servrar > mest antal aktiva spelare.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Till en början bara ha roligt, köra roliga scenarion och förhoppningsvis kunna få ett white-list jobb inom sjukvården. Jobbade tidigare inom sjukvården IRL, och har alltid RP:at sjukvårdare på både GTA och dayz. Har även en lite dröm att testa RP:a yrkeskriminell vilket jag inte gjort ännu, kanske i framtiden?

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Spelar för tillfället på together RP.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka