Accepterad emilplsson | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kinababis_

Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198306915937/

Ditt Hex-ID: steam:110000114a97661

Vad är din discord tagg? Kinababis#7577

Vem var det som bannade dig? LH_28

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? https://cdn.discordapp.com/attachments/1058401131291738213/1058401149847355553/image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Efter som jag började slå mot vakten och sen för att jag hade handbojor på mig och öppnade dörren till bilen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag klev ur en bil för att det stog en securitas som inte flyddade på sig även när vi sa till han. sedan går jag fram mot honom och börja veva mot han sen dom jag åkte med körde fram och jag vart nertacklad och han satte på handbojor på mig. sen gick jag till bilen efter jag hade ställt mig upp och hoppade in.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det var en felaktig ban eftersom även fast jag har handbojor så kan man ju vrida fram händerna på sidan om sig typ och man kan röra fingrar och sånt. så man kan öppna dörrar + annat

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. powergameing, Grov powergameing, RDM, VDM, suntförnuft, tror de lite fler också men kan ju kolla de ingame sen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? suttit kvar i bilen och vänta på att vi skulle kunna ta oss därifrån på annat sätt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte bara börja slåss för typ ingenting.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka