Accepterad Emilpemil08 | Medlem ansökning [Flow1z]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emilpemil08

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? Duck Hunter#7123

Vad är ditt födelsedatum? 29 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdul Kaire och var uppväxt i ett litet område utanför Unive city, där hans familj levde i fattigdom och inte hade råd med mycket. På grund av fattigdomen i familjen började Abdul råna folk på gatorna för att få in pengar till familjen. En gång blev han tagen med personrån vilket ledde till att han blev placerad hos socialen. När Abdul hade suttit hos socialen ett tag så flyttade han till en rik familj i Unive city med tre barn. Abdul kände att den nya familjen inte var så bra och att de andra barnen inte var så speciellt snälla mot honom rymde tillbaka till sitt gamla hus, men hans familj hade flyttat till Albanien. Tre år efter detta anslöt han sig till ett kriminellt gäng som tillsammans med honom rånade och sålde droger. En dag tog han pengar från andra medlemmar i gänget, vilket ledde till att de sköt honom en gång i magen innan han kom undan. Efter att ha blivit skjuten i magen blev Abdul rädd och insåg faran med sitt kriminella beteende. När ambulansen kom och gav honom akutvård insåg han hur mycket han hade förlorat och bestämde sig för att ta kontroll över sitt liv. Abdul bestämde sig för att starta om på nytt, bortom gängkriminaliteten. Abdul föddes den 29 maj 2000 kl 01:46 och är oftast glad men lätt irriterad och kan lätt bli arg, han har inte jätte bra konsekvens tänk vilket betyder att han inte alltid såg konsekvenserna i sina handlingar. Abdul är väldigt bil/motor intresserad och gillar därför att köra race, köpa nya bilar och snacka fordon med sina polare, han gillar även en del musik speciellt, Rap och pop.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan bidra med i denna servern är bra rp nivå, alltså inte lalla, missköta eller göra något regelbrott. Jag kan även bidra till att skapa spännande och underhållande scenarion för alla. Jag klipper ofta och sätter mig i support om någon sabbar för andra!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att jag inte bara gör ett scenario för min skull utan också för att andra rp:are ska ha det roligt! Det skapar ett roligt scenario för alla.

Hur hittade du Unive? Jag har spelat på denna server mycket förr och vill komma tillbaka, från början hittade jag servern när jag letade runt efter bra rollspel servrar!

Vidare till muntlig intervju du har 48h på dig att ta din intervju lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka