Accepterad Emilpemil08 | Medlem ansökning [Durre]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emilpemil08

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198823754887/

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil sandin

Vad är ditt discord namn? Akmads Håla#7123

Vad är ditt födelsedatum? 29 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer från ett litet område utanför Unive city, hans familj var väldigt fattig så de hade inte råd med så mycket. Abdul som karaktären heter började råna folk när han var liten för att tjäna pengar, han blev skickad till socialen och flyttade hem till en familj i staden. Familjen i staden hade mycket pengar och hade tre barn. Abdul gillade inte att inte få vara med sin egna familj så han rymde. Abdul Liftade hem till sitt gamla hus men hans riktiga familj hade flyttat till Albanien. 3 år senare så gick han med i ett kriminellt gäng, de rånade och langade knark. Abdul gjorde ett misstag och tog pengar från andra i hans gäng, de sköt honom i magen en gång och ambulansen kom och hämtade honom. Han fick akut vård och lyckades överleva. Han slutade vara kriminell men det kan komma till att ändras. Abdul Kaire är född 2000-05-29 kl01:46. Abdul är ofta glad men lätt irriterad och kan lätt bli arg, han har inte så mycket konsekvens tänk. Han gillar gäng kriminalitet, musik och att köra bil.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på unive för att jag tycker att det är en bra server och jag har rpat i den ett tag nu, Jag vill bli kriminell och kunna få andra fördelar. JAg sköter mig bra och raporterar de som inte sköter sig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska sköta mig Hjälpa till och rapportera lagg, spela seriöst och inte leka runt. Rapportera folk som missköter sig och ge andra en rolig rptid.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag inte bara spelar för min vinnst utan att jag rpar för att andra ska ha kul.

Hur hittade du Unive? Jag började amrikanska rp servrar men ville testa en svensk server. Så jag letade i fivem och såg unive roleplay. testade spela och tyckte den var bra.

Godkänd efter muntlig! Välkommen!

Nuvarande roller:
👥Kriminell
🕵️‍♂️Servervakt
📜Medlemskap Ansvarig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka