Accepterad EmilParonPung | Medlem ansökning [OmgKarlsson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

EmilParonPung

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199385120828/

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? abdol#3455

Vad är ditt födelsedatum? 8 Oktober 2022

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer hete Karl Chixo bosatt i Sandy har familj med 2 barn jobbar som Mekaniker kommer att RP:a på att försöka bli bil mekaniker samt har Karl en bror som heter Bulten som är Kriminell som vid ett senare skifte kommer att byta "yrke" och bli kriminell och kommer att bygga sig upp i ett gäng.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Då jag har erfarenheter inom andra servrar Athena Roleplay 18+ samt många andra servrar vart Del-ägare samt har jag förmågan att dra ut på scenarion samt göra de till bra scenarion.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Hög RP nivå duktig på att dra ut på Scenarion och starta bra och långvariga scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att det är inte jag som alltid behöver vinna i scenariona. Ex. Om jag som gängkriminell har kidnappat en person och blir stormade av 20 pers och vi som har en gisslan är 4 pers så måste man acceptera att man förlorat scenariot.

Hur hittade du Unive? Genom vänner.

Hur tar jag intervjuen? Du har fått en roll i discorden med den rollen tar du din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD".

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka