Nekad emilparlenpro 222 | Medlem ansökning [MalleDalle340]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Parlén

Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil Parlén

Vad är ditt discord namn? .parlen

Vad är ditt födelsedatum? 5 Januari 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: William Olsson 24 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Arg Bestämd Hjälpsam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär har en finsk bakgrund med 1 brorsa och en syrra, när han växte upp så hade hans föräldrar problem med alkohol och pengar, William levde i en familj där han inte blev älskad av sina föreldrar och när william var ungefär 10 är började han att hänga med fel personer en dag rånade william en kille på bussen med en kniv som han hittade på sätet. En dag träffade han en pyckolog han sa att om han inte slutar att vara med felpersoner kommer polisen att ta han. Men han kunne inte sluta det blev bara värre och värre han började röka och knarka. Sen en dag fick han ett brev det stog att polisen skulle komma och hämtade han men då åkte William till los antos

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en engagerad och ansvarsfull karaktär som fokuserar på att skapa en positiv och inkluderande gemenskap inom servern. Genom min bakgrund i att arbeta med ungdomar och ledarskap kan jag tillföra ett starkt engagemang för att utveckla intressanta och realistiska RP-situationer som främjar samarbete och social interaktion mellan spelare. Jag ser också till att alla känner sig välkomna och inkluderade, och jag har förmågan att skapa och delta i scenarier som bygger på respekt och rättvisa, samtidigt som jag bibehåller ett roligt och dynamiskt spelande

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett RP-scenario innebär att man aktivt agerar på ett sätt som gör att den andra spelaren eller gruppen har en större chans att lyckas, eller att du på något sätt medvetet underlättar deras framgång. Detta kan ske på olika sätt, beroende på scenariot, och kan vara en del av en större berättelse eller ett samarbetsmoment i spelet.
Exempel på att spela för motpartens vinst kan vara

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja men jag kommer inte göra om de

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? FearRp: det betyder att man ska vänja för sitt liv och man ska bara inte springa där ifrån VDM: det är att man ska inte använda sitt fordon som ett vapen ex att köra över någon utan andledning

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? att jag blev banad en gång men som inte kommer hända igen

Nekad.
Anledning:
Du måste vänta 24 timmar tills nästa ansökning.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka