- Meddelanden
- 37
- Reaction score
- 1
Blacklist-referens
ID: 107 — Övrigt
Anledning: Använder sig av tredjepartsmjukvaror & lägger upp p12 montage.
Personal: lluddee
Datum: 2025-07-22
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag använde mig utav tredjepartsmjukvara för att ge mig ett överläge. Jag hade hört att att det var många på servern som fuskade så valde dumt nog att testa på det själv. Jag använde mig utan ESP men i support troddes det att jag använde aimbot med vilket jag kan säga nu ungefär ett år senare med all ärlighet att jag inte gjorde. Första gången jag blev tagen in i support angående detta så blev jag väldigt rädd särskillt när jag då använde esp. De pc checka mig men hittade inget eftersom jag tog bort fusket. Efter detta så kände jag att det inte var värt och väldigt dumt att fuska. Särskillt då jag vid tillfället också hade gorilla, privat inköp osv. Så efter detta slutade jag att fuska men senare (3 veckor ungefär) blev jag tagen till support igen och anklagad för aimbot. De sa att de såg fortsatt aktivitet av fusk efter min första pc check även om jag inte fuskade lägre. Ungefär en vecka senare blev jag bannad utan support samtal. Jag blev förvånad och besviken vilket ledde till att jag la ut ett p12 montage som jag efter kanske en månad tog bort eftersom jag inte kände någon ilska längre och att det var skit töntigt. Jag försöker inte på något sätt säga att bannen är felektig då jag tidigare faktiskt använde mig av esp. Det har nu snart gått ett år och har väldigt många vänner som saknar mig här på unive. Därför hoppas jag att det finns en möjlighet att förlåta detta jag gjorde. Jag förstår ju till hundra procent denna ban och att ped, karaktär, gorilla samt privat inköp är borta. Skulle bara vara kul med ny chans nu när man har blivit lite mer mogen
Tar du ansvar för det som hände? Ja
Vad har du lärt dig sedan dess? Att lägga upp en montage var ganska skämmigt och att det inte var sådär super smart att fuska när man lagt så mycket tid och pengar på servern.
Varför ska vi ge dig en till chans? Eftersom jag mognat mycket och det är många som saknar mig här på servern. Jag trivdes väldigt bra här och skulle vara väldigt kul med en andra chans då jag hört att det är många som har fått det.
Har du bevis som stödjer din överklagan? Har inget då det gått ett år och har ny dator!
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja