Accepterad emilnfb | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

emilnfb

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199013110245/

Ditt Hex-ID: steam:11000013ec121e5

Vad är din discord tagg? emilnfb

Vem var det som bannade dig? Anticheat

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-03-03 170536.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att jag fick denna ban efter som att jag gick in och ut på fivem. Anledningen till att jag gjorde det var att mitt fivem strulade det stod att servern var offline även när det inte var restart (jag fixade problemet genom att installera om mitt fivem) Jag är sjukt ledsen och uttråkad då jag har varir bannad sedan måndag och denna är felaktig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Som jag tidigare skrev så gick jag ut och in från fivem ovh försökte gå in på unive och sen när det började ladda in stod det bara att jag var anticheatbannad. Jag blev alltså inte bannad ig utan jag var bbara bannad av anticheat när jag skulle gå in på servern.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det var en felaktig ban då jag inte har eller skulle fuska på något. Jag har aldrig varit bannad innan och har lagt massviss med pengar på unive och det skulle vara yterst onödigt att fuska. Jag tror att anticheat har fått något fel har hört att det kan hända ibland.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej jag har aldrig blivit bbannad på unive förut inte en ända gång inte ens blibit kickad från servern. Jag är ganska ledsen och extremt sugen på att spela igen då jag nyss köpte in en ped innan min ban och ska snart gå med i nytt gäng.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte gått in och ut från fivem och försökt gå in på unive vilket möjligtvis kan ha triggat anticheatet utan jag skulle avinstalera direkt vid fel och försöka lösa problemet så istället.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte försöka gå in på servern för snabbt om fivem strular.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka