Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198978913829/
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: POP
Vad är din discord tagg? Emil#8439
Vem var det som bannade dig? Blue dragon.
Hur lång tid var din ban? 6D 23H 59Min
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag slog ner en.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. skulle till vårt gäng hus och sen står det en där så jag säger gå härifrån och sen gör han inte det han frågar varför och jag säger gå härifrån han gör inte det så jag slor ner han.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var fel av er för jag sa till han att gå därifrån och han gick inte så jag slog ner han.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej har alldrig blivit bannad.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inget för att jag bad han gå därifrån han gjorde inte det så jag slog ner han.
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man kanske ska fråga fler gånger eller alldrig rdma.
Har du läst våra regler? Ja
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: POP
Vad är din discord tagg? Emil#8439
Vem var det som bannade dig? Blue dragon.
Hur lång tid var din ban? 6D 23H 59Min
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag slog ner en.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. skulle till vårt gäng hus och sen står det en där så jag säger gå härifrån och sen gör han inte det han frågar varför och jag säger gå härifrån han gör inte det så jag slor ner han.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var fel av er för jag sa till han att gå därifrån och han gick inte så jag slog ner han.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej har alldrig blivit bannad.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inget för att jag bad han gå därifrån han gjorde inte det så jag slog ner han.
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man kanske ska fråga fler gånger eller alldrig rdma.
Har du läst våra regler? Ja