Accepterad emillindstrom | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

emillindstrom

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199015097587/

Ditt Hex-ID: Kan inte hitta fett tyvärr då den säger att sidan är blockerad

Vad är din discord tagg? Emil.Lindstrom#8375

Vem var det som bannade dig? Ser ej detta då jag är bannad i discord

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står ingen anledning utan endast att inbjudningskänken är ogiltig

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Se nedan

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag är som beskrivet ovan bannad på discord serven. Detta skedde någon gång i början av sommaren så kommer inte tyvärr ihåg den exakta anledningen till min bann. Då det inte står någon anledning samt att jag ej fått någon återkoppling så blir det även svårt att argumentera för vad som hände. Troligen så har jag blivit bannad för att jag tramsat eller gjort något annat liknande men vad jag själv kan påstå så har jag inte gjort något kränkande eller liknande. Det är nämligen något som jag aldrig gjort och aldrig kommer att göra. Utan jag tror snarare det handlade om att jag skrivit i fel kanal taggat staff eller liknande vilket är saker som man inte får göra enligt era regler vilket jag läst, både de om servern och discorden. Det kanske låter lite ”kladdigt” detta men det är svårt då jag inte kommer ihåg själva förloppet. Dock så har jag inte spelat så mycket fivem sedan dess och nu tänkte jag börja igen och fick återigen upp ögonen för er server och det var även då jag mötte min van som jag tilldelats innan sommaren någon gång. Jag är inte bannad på servern och har nästan aldrig varit det utan jag har i mina ögon varit en bra medborgare och rpat på en bra nivå. Jag har blandandet haft flera jobb såsom på mekonomen och Saras bil och mc samt köpt flertalet fina bilar. Nu när jag vill återvända så är det dock mycket svårt att rpa då min whitelist verkat försvunnit tillsammans med bannen(troligen då det är kopplat) samt att jag därför inte kan få anställning på något jobb. Jag har svårt att utveckla mer då jag inte vet riktigt anledningen men tar gärna en diskussion muntligt med staff ifall något mot förmodan vet själva förloppet. Annars skulle jag gärna vilja ha denna nya chansen eftersom rpa är näst intill omöjligt utan dc samt att jag anser mig djälv vara mogen och seriös för att få en unbann på dc. Ifall mina handlingar varit grova vilket jag ej minns men troligen inte så ska det inte upprepas utan jag har tagit till mig av bannen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Se ovan. Troligen korrekt men i mina ögon lite hård för en milt brott, vilket jag kan minnas det som. Ex tagga staff.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inga tidigare banns på dc

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kontroversiell fråga då jag ej minns förloppet men i framtiden så ska jag alltid hålla en hög nivå och respekt i dc och strikt hålla mig efter de tillgivna reglerna. Jag ber om ursäkt för dålig återblick på händelsen men jag kan tyvärr inte minnas förloppet. Dock så har jag såklart tagit till mig av detta och vet att unive är en server av hög nivå där man på ett strikt sätt ska följa reglerna. Detta vilket är något även jag strävar efter.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Se ovan

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka