Accepterad Emilkniven | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emilkniven

Icke Medlem
Meddelanden
240
Reaction score
13
Ditt discord namn: Emilkniven

Ditt Hex-ID: kan skicka om d behöves den sidan ligger nere kolla logs

Vad för typ av beslut gäller det? de är beslut om indragna roller och 20 dagars ban för c logg

Vem/vilka tog beslutet? Sp0ky- Ikea de va han som banna

Varför tror du själv att beslutet togs? förmodligen för jag crsaha på vad som ser ut som ett ställe man c loggar på men de va en crash de va de ja sen säger dom vi släpper de sen nu nån timme efter ska in och spela bam bannad sen ska hoppa support fråga va så ba alla roller dras trots att ingen säger nåt inte ett pm staffs själva svarar ej pm (dom som banan man ska väl prata med gröna spelare har 9 bans totalt 0 senaste 3 fattar inte va detta är

Hur är beslutet felaktigt? de är felaktigt för de är helt helt ärligt och seriöst nu en crash de är inte c logg kom in igen spawna senaste osv pratar med dessa i support dom säger okej vi släpper detta sen nu nån timme efter de sak tas igen ingen säger till mig inte ett pm får jag utan alla mina roller bara dras om inte jag minns helt fel från när jag va staff så ska man väl alltid prata med spelare speciellt gröna har 9 bans totalt 0 senaste 3 månaderna va är detta vaaaaaa

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: aa de ba kolla logs de är crash kom in igen så fort jag kunde och spawna senaste

För att undvika spam och +/- reps i tråden så kommer jag att låsa den tills @Sp0ky_ väljer att svara.

Vill du låsa upp tråden för redigering av inlägg? Kontakta mig i pm.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka