Nekad Emilkniven | Beslut Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emilkniven

Icke Medlem
Meddelanden
240
Reaction score
13
Ditt discord namn: emilkniven

Ditt Hex-ID: kan skicka om de behövs den grejen är nere

Vad för typ av beslut gäller det? beslutet angående min ban som är felaktig på alla indragna roller samt ban ur alla dc

Vem/vilka tog beslutet? Ludde och 320 om jag gissar

Varför tror du själv att beslutet togs? Pga att dom tror att jag fuskar har inte fuskar har sagt att kolla igenom alla mina klipps filer osv men de valdes att inte göra förståligt då de var många dom banna men jag har ej använt mig av något typ av fusk de kan jag bevisa i mina klipps och i en proces hack

Hur är beslutet felaktigt? de är felaktigt då jag ej använt mig av nåt fusk överhuvud taget har varit staff större delen av tiden på unive och ej kört med något och var staff när jag vart bannad samt krim ansvarig och då ej sk

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: de är ju bara ban ingen som pratat med mig kan visa alla klipp jag har och allt finns inget att hitta

LÄGG DEN INTE SOM INAKTUELL DEN ÄR AKTIV OCH JAG ÄR FORTFARANDE BANNAD MVH Emilkniven

Hej @Emilkniven jag tror din överklagan läggs som inaktuell då dem antagligen har starka bevis mot dig.

Men jag gör ett försök att tagga @LUDDE @philip320 i denna överklagan. Jag kommer även att låsa den tillfälligt för att minska skräppost och spam.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka