Accepterad Emilkniven | Ban Överklagan [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emilkniven

Icke Medlem
Meddelanden
240
Reaction score
13
Länk till din steam profil: kan lösa d sen

Ditt Hex-ID: den ligger nere kolla logs ba Emilkniven på dc

Vad är din discord tagg? Emilknien

Vem var det som bannade dig? Roziiii

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-11-02 231809.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag gav krycka till en polis i en bil som man absolut varken kan eller ska göra

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag lallade lite med en polis som lallade och sa lite saker så jag lallade gav han krycka och sen drog

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de va inte en felaktig ban banen är korrekt hade gjort exakt som roziii om jag var staff nu med

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har it blivit bannad för lall tidigare men aldrig blivit bannad för samma 2x så antar väl att jag lär mig iallafall

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? aa skitit i att ge han krycka och bara rpat på utan att göra de då de va lalligt och de hade aldrig hänt IRL

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jag gjorde nåt man absolut ej får och jag ska inte åter upprepa detta då de var otroligt lalligt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka