Accepterad Emilkniven | Ban Överklagan [Harry.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emilkniven

Icke Medlem
Meddelanden
240
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198009401351/

Ditt Hex-ID: 110000102edc007

Vad är din discord tagg? Emilkniven

Vem var det som bannade dig? Harry står de på ban men kjallesyd bad mig komma support men då jag ansåg att de ej funkade med han där så bad jag efter annan staff

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-03-31 033530.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? på grund av att de endast hade ett klipp där jag valde att skjuta efter skottlossningen redan hade börjat

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte runt då jag ej fick kom support direkt efter scenariot men en stund efter men i de scenariot så försökte vi först prata med motpartern som vi har gängkrig med men då de ej gick utan blev en skottlossning men då valde vi att skotta nån minut efter så ser de ut som en shot on sight men de var de absolut inte utan de va ett scenario som staffs ej såg innan

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de beror på hur man ser de från de korta klippet staffs fick så va de ej felaktig ban men om man kollar på hela scenariot så är de inte felaktig då vi hade pratat med motparten tidigare i scenariot och försökt lösa de socialt men då de ej gick så bra så blev de en skottlossning innan och de är då jag väljer att skjuta men de ser man ej på klippet så de beror på hur man ser de men fattar staffs syn på de hela så sätt är den inte felaktig men enligt mig och om man kollar tillbaka i scenariot så skulle jag säga att den är felaktig pga att vi hade försökt med socialt scenario med mera innan jag väljer att just skotta så att så sätt är den de

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har varit bannad för lite olika saker bland annat kört för snabbt och lite annat och de har jag väl tänkt på mycket då jag ej upprepat mina tidigare fel och ej blivit bannad för de igen utan tagit lärdom och tänkt igenom saker mer

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ej skottat just där utan åkt fram då de satt i en bil och försökt snacka även fast de skottats

Har du lärt dig någonting efter din ban? yes att man kanske borde klippa mer efter att motpartern skottat för att underlätta för staffs att se hela scenariot och inte bara de korta klipp dom får men även att försöka ta de mer socialt efter de skottat försöka snacka ändå eller dra därifrån

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes absolut fattar de :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka