Accepterad Emilkniven | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emilkniven

Icke Medlem
Meddelanden
240
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198009401351/

Ditt Hex-ID: 110000102edc007

Vad är din discord tagg? Emilkniven

Vem var det som bannade dig? 320 master

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-05-10 013649.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? då servern laggade och de ser ut som jag skottar ur bil men har klipp på att jag hoppade ut och har klipp på när dom säger han skjuter ur bil men där jagb står utanför

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var i en skottlossning

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den är felaktig har bevis i form av klipp med mera där jag bevisar de

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja har tagit lärdom på de sätt att då jag märkt mer hur de gick till och vad jag gjort fel har ej blivit bannad för samma sak 2 gånger utan tagit lärdom och utvecklat mig på de som de varit brist i

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inget gjorde rätt

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej då jag anser och har bevis att den är felaktig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes absolut fattar de :)

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka