Antagen Emilkniven | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .

Emilkniven

Icke Medlem
Meddelanden
240
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Ditt discordnamn: Emilkniven

Ange ditt födelsedatum 1 Februari 2008

Varför ska just du bli staff? för att jag är en aktiv medlem på unive och håller en rätt bra och stabil aktivitet men även för att jag har tidigare erfarenhet och då kan jag de mesta redan så kan starta igång direkt funka rätt bra sist jag va staff var då staff ett par månader

Vad tycker du inte fungerar på Unive? krim rp fram för allt men även små saker som denna mild lall den får all rp att bli lite sämre skulle jag säga de måste bort

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? jag att vi kan se till att ha koll överallt kunna specca mer se till att de alltid finns staffs aktiva och krim ansvariga aktiva men även att de ska finnas folk som tar anmälningar som har tid att kolla på gäng se till att allt rullar att man säger till och bannar och ser till att de rullar på så sätt

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? igentligen skulle jag säga att har du respekt lyssnar tar rättvisa åter gärder på folk att du kan bete dig va lugn lyssna med mera så funkar de mesta igentligen men även att man har koll på vad man gör att man kan allt och att man ej behöver kolla saker innan man gör nåt utan att man har koll på de

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? aa man prioriterar privat liv sedan staff arbete och rp går sist då när de inte finns nåt att göra som staff så man tar alllt staff arebete efter de man kan rpa

Hur länge har du spelat på Unive? länge 2023-09 typ något sånt

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja har varit staff för inte så länge sen och kan de mesta dom flesta logs commands osv de kan jag så varit Helper innan och varit Medlemskaps ansvarig innan

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? kan jobba i alla så gott som

+rep kompetent för just detta då jag anser han har varit krim ansv under en längre period tidigare!

Tillbaka