Antagen Emilkniven | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emilkniven

Icke Medlem
Meddelanden
240
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Ditt discordnamn: Emilkniven

Ange ditt födelsedatum 2 Maj 2008

Varför ska just du bli staff? för jag är aktiv på servern men framför allt kommer kunna vara mycket aktiv nu fram över skolan är slut med mera så kommer kunna vara riktigt riktigt aktiv

Vad tycker du inte fungerar på Unive? krim rp fram för allt men även små saker som denna mild lall den får all rp att bli lite sämre skulle jag säga de måste bort

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? jag att vi kan se till att ha koll överallt kunna specca mer se till att de alltid finns staffs aktiva och krim ansvariga aktiva men även att de ska finnas folk som tar anmälningar som har tid att kolla på gäng se till att allt rullar att man säger till och bannar och ser till att de rullar på så sätt

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? igentligen skulle jag säga att har du respekt lyssnar tar rättvisa åter gärder på folk att du kan bete dig va lugn lyssna med mera så funkar de mesta igentligen men även att man har koll på vad man gör att man kan allt och att man ej behöver kolla saker innan man gör nåt utan att man har koll på de

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? aa man prioriterar privat liv sedan staff arbete och rp går sist då när de inte finns nåt att göra som staff så man tar alllt staff arebete efter de man kan rpa

Hur länge har du spelat på Unive? sedan 2023-11-01

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja har varit MA på unive ett tag men varit staff runt om förr så kan de mesta

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? Kriminell

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? RP, Support, Jobb, Donation

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Shortlist.

Välkommen till teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka