Nekad Emilkniven | Ansökan till Servervakt [Punkt.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emilkniven

Icke Medlem
Meddelanden
240
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad heter du på discord? Emilkniven

Vad är ditt Hex:ID 110000102edc007

Ange ditt födelsedatum 5 Maj 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag vaknar går till skola mellan 8 och 16 sen brukar jag spela en sväng käka lite sen spela till ungefär 10-11 men under helger så jobbar jag ibland men oftast ledig så kör mellan ungefär 1 på dagen till 04 ungefär ibland senare ibland tidigare

Hur länge har du varit medlem på Unive? sedan 2023-11-01

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 1 gånger man kan inte bifoga bild dock men kan bevisa på annat sätt om de krävs

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. att hjälpa till och underlätta för staffs som t.ex dva bilar och få bort lallare klippa saker och visa staffs och att ha koll på saker och att kunna hjälpa folk ig med olika saker med mera men framför allt dva bilar och ressa om någon bugg med mera uppstår eller liknande men framför allt under lätta för staffs och få unive till de bättre

Varför vill du bli servervakt på servern? för jag vill kunna underlätta och hjälpa staffs men även få bort dom som bara lallar och inte kan bete sig. och därmed få en bättre och roligare rp här på Unive. Men även om de är flera bilar som bara står t.ex gängbilar som folk bara lämnar att kunna dva dom så att staffs kan fokusera på rp och inte behöva åka runt i noclip och ta bort dom för jag märker ofta att de är gängbilar som folk krockar och sen bara lämnar dom.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. som servervakt så väljer vissa att ressa sig själva i scenarion eller att på annat sätt missbruka sina pearms de är abuse och otroligt tråkig och dålig stil. men vissa väljer även att på annat sätt andvända sina pearms för sig själva eller mot andra som bara spelar och de kan vara att man ressar sina vänner eller tror att man äger hela servern bara för man är server vakt och de är också dålig stil. men även att bara ressa folk random så fort nån ber om de och inte kolla klipp eller liknande för de är också viktigt för de är många som bara ber om ress för de har gjort en spawnmenu och sen tror att de är lungt så att man ska kolla klipp och andra saker för annars så blir de också korruption för då kanske de är nån som gjort de och då blir de väldigt fel.
SKREV FEL FÖR SV KAN EJ RESSA MITT FEL!!!

Nekad, ej banfri i 30 sammanhängande dagar. Du blev bannad 13 januari. Ansök igen 13 februari.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka