Accepterad Emilkniven | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emilkniven

Icke Medlem
Meddelanden
240
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad heter du på discord? Emilkniven

Ange ditt födelsedatum 5 Maj 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? för att jag vill bli en del av servern staff team och att jag vill att nya spelare ska kunna fort och lätt kunna ta intervju få svar på ansökningar med mera och för att underlätta för staff teamet i form av att dva bilar med mera och de gör så servern rullar på lättare men även kunna få allt att rulla på bra,

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? då jag är en otroligt aktiv spelare men även för att jag har erfarenhet från MA inte på unive men tidigare och att jag har koll på regler med mera och att jag klarar av att hålla en god ton, har även tidigare erfarenhet från staff arbete de vil säga att jag kan alla grund saker dva specca banna med mera och för att jag har mycket tid över och kan då lätt ta intervju eller svara ansökningar

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? med en trevlig ton och att man klarar av att vara lugnt att man lyssnar och även att man kan säga till när de behövs men att man är trevlig bra ton lugn och lyssnar så brukar de gå att prata med de flesta på serven

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? tycker att den funkar bra nu med test medlems grejen att man ska kunna sköta sig 10 dagar är helt rimligt och att man klarar av att bete sig tycker de funkar bra och att de har rullat på rätt så bra

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? aa rimligt krav är att folk ska kunna regler framför allt grund regler så som sunt förnuft power gaming med mera men även att de ej lallar runt utan att de är på servern för att ha roligt och va seriösa absolut så är alla nån gång nya till rp men att man finns där och väg leder dom och att man ser till så att dom lär sig och vill dom ej de då får dom ta en ban och fundera över saker

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? aa framför allt att ta medlemskaps intervju och ta ansökningar men även att kunna ta ansvar över spelarna som jag tar in på servern och att dom som är inne på servern kan rp är de nån som lallar med mera så absolut banna med mera men framför allt att hålla koll på medlemskaps ansökningar men även intervju men även att banna kolla så allt funkar på serven dv onödiga bilar med mera

Hur ser din aktivitetet ut? jag skulle säga att jag är otroligt aktiv är inne ett par timmar om dagen mycket kvällar sent på natten med mera

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej de tror jag ej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka