Nekad Emilking07 | Medlem ansökning [gorm]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emilking07

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? emilhehe_1211

Vad är ditt födelsedatum? 1 November 2007

Berätta om din karaktär. Han heter Emil Andersson och han är född 2000-06-08. Emil bakgrund är ganska komplicerad. För när han var 12 år gammal så skickade hans föräldrar honom till ett internat i England där blev han Slagen av rektorn på skolan som kidnappade honom och satte honom i hans källare. Emil lyckades en dag rymma från rektorn och han levde på gatorna i England i många år innan han lyckades hitta ett fartyg som han hoppade på. Då kom han till Sverige. Han levde på gatan i Sverige i cirka 1 år innan personer ringde till polisen och sa att en kille låg och sov på bänkar i deras område. När polisen kom dit så blev han omhändertagen och sedan tog socialtjänsten hand om honom och han blev satt i en svensk familj som han bodde hos från att han var 17 till att han var han hade det ej bra hos familjen och det var stökigt han hade mycket problem med grabbar som gjorde dåliga grejer t.ex. tog droger drack en massa problemet med Emil va att han gillade det och ville va som dom men familjen ville ej det men kunde ej vissa det på ett bra sätt så dom valde att skrika på han osv för att han gjorde dumma grejer då blev han bara mer sur och började göra värre grejer Emil är som ett vildsvin gör ingen något mot han gör han inget tillbaka men han är väldigt farlig och är alltid beredd på att någon ska gå honom bakom ryggen Emil har ADHD Och tar medicin för det Sen är han väldigt rädd av sig pga sin barndom. Emil är annars väldigt schysst och snäll och bidrar med god energi. Hans dröm e att bli en mekaniker och laga bilar, Han älskar att laga bilar och träffa nytt folk. Emil e lojal av sig och hade aldrig kunnat svika sina vänner efter allt han har gått igenom, De har vart tufft som fan och han vill komma på bättre spår. Men ja somsagt som ja sa annars e emil väldigt schysst och snäll och trevlig trotts hans förflutna.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med rolig social rp och roliga scenarion till servern. Ja vill kunna göra rolig rp som alla spelarna på servern kommer uppskatta. Jag kommer även bidra med en extra medlem i erat fina community som följer alla reglerna och sköter sig ingame. Jag kommer även försöka bidra med lite streamande då det är nått ja velat göra länge, jag tycker självmant jag har bra rp så ja skulle gärna vilja streama och visa upp min rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska spela efter makt o pengar utan man ska också ge motparten i ett scenario en chans så de blir kul för både parterna och inte bara ens egna. Man ska utspela efter rolig rp för både parternas skull som är kul för alla istället för att vara ett ego som endast spelar för sin egna vinst. Detta är väldigt viktigt då även scenarion oftast blir sjukt tråkiga när en part endast spelar efter att vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. RDM är att man inte får döda någon utan ett bakomliggande scenario, VDM e att man inte får använda sitt fordon som ett vapen och köra över folk.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej, de är bra så!

Nekad.
Anledning:
Vänta en vecka efter unban från p ban.

Du får ansöka igen 2024-08-16. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka