Nekad Emilio_ | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emilio_

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Saras Bil & MC

Vad heter du IRL? Emil Engstrand

Vad heter du på discord? Yakari.#4452

Hur gammal är du? 13

Hur många timmar har du på Fivem? 483timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? för att jag har intresse för det och jag vill bli en bra chef som tar hand om mina anställda så bra som möjligt och visar respekt och dem ska kunna känna sig trygga med att prata med mig om det är nåt utan vara "rädd". och jag älskar att ha bra anställda som sköter sitt jobb och sånna man kan arbeta med. Jag har jobbat på båtbolaget så jag vet hur man gör med menyerna osv. jag vill göra det till en så bra bilfirma som möjligt helst utan klagomål. Jag vill kunna ha roligt med mina anställda och ha bra kontakt med dem och ge dem komplimanger. Man så ska man kunna ha bra gruppdynamik och man ska kunna samarbeta bra Om ingen sköter sig blir det varningar tillslut sparken om man inte har respekt osv. Jag kan alltid visa mina framfötter jag är inte rädd att säga till nån som gör fel. Jag kommer försöka göra bilfirman till en aktiv firma med många anställda som har hög rp nivå och kan bete sig. Jag har även ett stort intresse för bilar jag kan mycket om det. Jag kommer försöka göra det så aktivt som möjligt och en bra arbetspla

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har väldigt bra kunskaper om att köra bil och älskar det också. Jag har varit chef där innan och vet hur allt går till. Jag är väldigt bra på att göra två saker samtidigt. Jag är bra och rolig på att prata så jag får mina kunder att känna sig trygga och kanske att dom börjar skratta. Så jag klarar av att köra bil bra och att prata. Och det är väldigt bra egenskap när det gäller ett sånt här jobb

Berskiv din karaktär? Kalle paltnake är en 31 årig man som har en passion för just bilar och mekaniker yrket. Allt började när han var barn. Han hade en normal barndom och föräldrar med bra jobb. Dom hade gott om pengar. Hans pappa jobbade på Mekonomen. Pelle har alltid sätt upp till sin pappa. Förutom med en sak. Han gillade inte mekonomen, han gillade Falck mycket mer. Dag ut och dag in försökte han få sin pappa att jobba på Falck. Åren gick och hans pappa lärde Pelle allt han kunde. Redan när han var 20 år gammal så var han så kunnig inom jobbet att han började som chef på Mekonomen. Han gillade Falck mycket mer fortfarande men Falck fanns inte i staden där han bodde. Han skaffade en Flickvän som hette Matilda. Dom flyttade ihop i en liten lägenhet och fick ett barn som dom döpte till Erik. Men Matilda och Pelle trivdes inte i den staden. Dom letade efter en ny stad att flytta till väldigt länge. Till slut hittade Matilda en stad som heter Unive City. Pelle kollade lite närmare på nätet. Helt plötsligt så skriker Pelle till, dom söker en Falck chef. Dom flyttade dit direkt. Men efter att Pelle sökte in till Falck chef så blev han tyvärr nekad då det redan fanns det bara att dom inte hade uppdaterat tidningen. Nu är han mer än redo för detta jobb och han håller tummarna. Denna gången ska han lyckas...

Hur ofta kommer du vara inne? 4-6timmar

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Såklart!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka