Accepterad Emilio_ | Ban överklagan [Albin04]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emilio_

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198450116739/

Ditt Hex-ID: 11000011d328883 (Hex)

Vad är din discord tagg? Yakari.#4452

Vem var det som bannade dig? Zenvu

Hur lång tid var din ban? 24timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: halv-ooc ~Zenvu. Återstår: 0 dagar 22 timmar 13 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag åkte i en bil med en person som jag skulle byta en bil med sedan sa att jag skulle skriva en lapp: Vi måste vänta till restart. Vet själv att det var jävligt dum och kommer aldrig göra om det igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stog vid piren och sålde min Ford truk. Sedan kom en person som ville byta min truk mot en rs3. När jag test körde rs3an så sa jag att jag skulle skriva en lapp/ooc där det stod: Vi måste vänta till restart

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker helt klart att jag gjorde fel och förstår varför jag blev bannad och kommer inte göra om det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag vet inte helt hur många bans jag har fått men den längsta var på 5 dagar då jag var ny och vdm som såklart var jätte dumt jag hade inte läst regler. Men dom bansen jag har fått så är dom flesta från när jag började spela och var helt ny på servern.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det bästa jag hade kunnat gjort hade varit att ta hans nummer och sedan bara vänta till restart.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag visste ju att det var fel men jag har helt klart lärt mig en läxa.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka