Nekad Emilio3421 | Ban överklagan [Swedie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emilio3421

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197981506493/

Ditt Hex-ID: 110000101441bbd (Hex)

Vad är din discord tagg? EmilioEk#0812

Vem var det som bannade dig? HASSAN

Hur lång tid var din ban? igår va det 23 timmar men det står nu att det är 3 dagar för står inget ting

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: körde över en kille vid sjukhuset ~HASSAN. Återstår: 3 dagar 7 timmar 54 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? min tesla hade dåliga bromsar och mit spel hade inte ladats in och jag så inte personerna

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skulle köra till motelet och jag körde och de jag tror va att det va personer på vägen och mit spela hade inte ladats in och sen så kom jag nära och jag såg han och jag försökte bromsa fast min tesla har dåliga bromsar. sen så blev han påkörd fast han dog inte och sen så reste han sig upp och han sa vad gör du sen så sa jag kör bil sen så sparkade han på min tesla och sen så sa jag vad håller du på med sen så sa han vad ser det ut som sen så sparkade han igen o igen tillslut så körde jag iväg sen så när jag kom en liten bit så blev jag banad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det va en felaktig ban för att mitt spel hade inte ladats in

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag va vid polisstationen och det va en sak som hände där och polisen sa att jag skulle back då gjorde jag de och jag backa i en polisbil sen så när jag backa in i polisbilen så sa han som körde att jag skulle stanna då så gjorde jag inte det jag körde iväg när jag hade kommit en liten bit så trilla jag ner i ett håll när jag trilla ner i hållert med bilen så hoppa polisen ner i hållet sen så sa han att jag skulle stanna då så gjorde han något så att jag blev banad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inget ting

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja för länge sedan hade jag

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka