Nekad Emilio3421 | Ban överklagan [Redz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emilio3421

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197981506493/

Ditt Hex-ID: 110000101441

Vad är din discord tagg? EmilioEk#0812

Vem var det som bannade dig? Den som banna mig var 320master

Hur lång tid var din ban? 46 dagar 22 timmar 22 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? De stod att jag lallade och jag vet att jag har gjort fel.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag va otrevlig och att Jag skulle åka till märja lisa och skulle köpa en bil fast det va för lång kö och jag stälde mig längst fram i ledet. Och efter en liten stund så kom andra och gjorde samma sak och dem kallade han snorkråka och jag hängde på. Och han som stod längs fram blev arg och de kan jag förstå.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag va i en bil och skulle köra till märja lisa sedan när jag kom fram till marja lisa så insåg jag att det va en lång kö sedan gick jag först i kön och sedan så kom de en person som stälde sig före alla sen började alla kalla han snorkråka och jag hängde på och kalla han snorkråka och jag vet att jag gjorde fel.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban för jag vet att jag har gjort fel för att jag var otrevlig och att jag kallade folk snorkråka så hängde jag på jag tänkte inte riktigt innan jag gjorde det och jag har lärt mig att jag ska sluta vara otrevlig och om andra säger saker som snorkråka så hade jag kunnat säga till för att det hade inte varit kul om folk hade sagt det till mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det har varit för att jag har varit otrevlig mot poliser och securitas och jag vet att jag har gjort fel och det kommer aldrig att hända igen och sedan har jag varit otrevlig och jag lovar att det aldrig kommer att hända igen. jag kommer att ta lärdom av dessa bans och kommer aldrig att göra om det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat sluta kalla han snorkråka och sagt till dem andra att sluta och att dem ska bete sig men i detta fallet var det så att jag inte tänkte efter för att jag var rädd att dom kanske skulle hålla på med mig om jag säger till dem men jag har lärt mig att jag ska säga ifrån när folk håller på med folk och respektera alla.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag hade kunnat sluta kalla han snorkråka och sagt till dem andra att sluta och att dem ska bete sig men i detta fallet var det så att jag inte tänkte efter för att jag var rädd att dom kanske skulle hålla på med mig om jag säger till dem men jag har lärt mig att jag ska säga ifrån när folk håller på med folk och respektera alla.
Jag har lärt mig att respektera alla och att sluta hänga på folk när dom säger fula saker för tänk om det hade hänt mig då hade jag inte varit så glad och att jag har lärt mig att säga ifrån

Har du läst våra regler? Ja

Du får utveckla mer på din banöverklagan då den va grov.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka