Accepterad Emilio3421 | Ban överklagan[Frazata]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emilio3421

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197981506493/

Ditt Hex-ID: 110000101441bbd (Hex)

Vad är din discord tagg? EmilioEk#0812

Vem var det som bannade dig? Wille1910

Hur lång tid var din ban? EmilioEk#0812

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: lallar ~Wille1910. Återstår: 14 dagar 23 timmar 58 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet inte riktigt varför jag staff valde mig jag gjorde inget

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag va vid piren och jag körd runt med min bil sen när jag va klar så såg jag polisen då så körde jag till polisen för att prata bara när jag har pratat lite med polisen då så kommer det en person och säger dumma saker till mig och andra saker om mig men han bara kom och sa det och poliserna bryde sig inte ens och jag hade inte gjort något mot han personen och polisen sa till mig men det vet jag inte varför. och polisen sa att jag skulle gå iväg från piren dem bara sa det vet ej varför.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det är en felaktig ban för att jag gjorde inget på servern

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ok jag skulle köra till märja lisa sen så såg jag att det va för lång kö då så stälde jag mig längst fram i ledet och dem sa stäl dig längst back fast jag lysna inte sen så kommer det typ tre personer och gör samma sak som mig. dem personerna som kom lysna inte. sen så kallade dem personerna som kom han snorkråka och jag gjorde samma sak och kalla han snorkråka då

sen så blev jag banad. nu så är det 4 men det skulle vät 3

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inget alls

Har du lärt dig någonting efter din ban? men ja jag har lärt mig att inte gå fram till poliserna

snälla an bana mig gjorde inger vill gärna spela på unive för att den är bäst

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka