Nekad Emilio3421 | Ban överklagan [AFFE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emilio3421

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197981506493/

Ditt Hex-ID: 110000101441bbd (Hex)

Vad är din discord tagg? EmilioEk#0812

Vem var det som bannade dig? HASSAN

Hur lång tid var din ban? 24 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: körde över en kille vid sjukhuset ~HASSAN. Återstår: 3 dagar 23 timmar 60 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vet inte riktigt för att jag säg inte han personen och sen så såg jag han och jag fökte stann men jag kunnde inte för att mina bromsar fungerade inte

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skulle köra till sjukhuset och sen så kom det en peron som gick bara över gatan och jag såg inte han först sen så såg jag han och jag försökte bromsa fast mina bromsar fungerade inte då så körde jag över han fast han dog inte sen så när han reste ig så sa han vad gör du så sa jag att du kan inte bara gå över vägen du för kolla om det kommer en bil eller inte de sa jag och han sparkade på min bil då så blev jag ard och hoppa ut och sa vad gör du sen så fortsate han sparka på bilen och jag sa vad gör du och han fortseter men han slutar inte sen så blev jag banad vet ej varför

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det va en felaktig ban för att jag såg inte han när jag körde över han och jag gjorde inget mer

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag va vid polisstationen och det va en sak som hände där och polisen sa att jag skulle back då gjorde jag de och jag backa i en polisbil sen så när jag backa in i polisbilen så sa han som körde att jag skulle stanna då så gjorde jag inte det jag körde iväg när jag hade kommit en liten bit så trilla jag ner i ett håll när jag trilla ner i hållert med bilen så hoppa polisen ner i hållet sen så sa han att jag skulle stanna då så gjorde han något så att jag blev banad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inget ting

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja för länge sedan

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka