Nekad Emilio3421 | Ban överklagan (Achoo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emilio3421

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197981506493/

Ditt Hex-ID: 110000101441bbd (Hex)

Vad är din discord tagg? EmilioEk#0812

Vem var det som bannade dig? Dripper

Hur lång tid var din ban? 1 dagar 23 timmar 59 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: suntförnuft ~Dripper. Återstår: 1 dagar 23 timmar 59 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet inte riktigt varför staff valde mig för att jag gjorde unget ting

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag va vid torget och lada min mobil sen när min mobil va på 100 prusent så körde jag iväg då så kom den en person och jaga mig och jag vet inté vem det är och sen så körde jag runder för att jag skulle tappa bort honom och jag gjorde inte de då så körde jag till polistationen och jag skulle säga till poliserna och når jag va frame så hände det en sak. detta hände. om ni vet så är det en röd sak på markrken vid polistationen då så körde jag sakta över den när jag körde över den så blev jag banad vet ej varför jag blev banad. körde bara över den röda saken som stoppar om man kör för snabbt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det är en felaktig ban för att jag gjorde inget

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. De som hände var att Jag skulle till marja-lisa och köpa en bil men när jag kommer fram så vare för många i kön så jag valde att ställa mig längst fram vilket var mycket dumt senare så kom det 4 andra som gjorde exakt samma sak så sa en kille jävla snor kråkor till dem som trängde sig efter mig så hakade jag på det sen blev jag bannad för lallare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inget alls gjorde inget

Har du lärt dig någonting efter din ban? för länge sedan

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka