Nekad emilio0723 | Chef-jobb ansökan [Vianor] [Skyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

emilio0723

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Vianor

Vad heter du IRL? Emilio Rodriguez

Vad heter du på discord? ExplodedMelons#2008

Hur gammal är du? Född 2008 juni 23

Hur länge har du spelat på Unive? Förut så hade jag spelat här ganska många månader sen slutade jag för att många lallare kom in och förstörde, men är tillbaka igen då jag har sätt hur grymma staffs Unive har och hur Rp nivån har förändrats!

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla så att folk har lättare att börja jobba hos oss, och försöka få mer folk som jobbar hos oss. Mer personal = mer pengar kommer in i Kassan då blir det nog högre lön för de som jobbar och folk vill säkert börja jobba hos Vianor då, Och störsa målet e att va störtsa jobbet i stan.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har många erfarenheter inom detta yrke, har jobbat på Vianor på jätte många servrar som jag har kört på och jag har lärt/utvecklat sen des av att jag har kört på servrarna och jobbat på Vianor, Jag vet att man alltid ska vara trevlig och göra sitt jobb i lung och ro, Och de 8 servrarna jag har jobbat som Vianor på har jag lärt mig mycket mer om jobbet och hur man ska bete sig mot kunder. Man ska alltid behandla sina kunder med respekt och om nån anställd kränker nån med fullt medvetande så ska hen få sparken inget att snacka om hen ska direkt få det. jag vet hur man mecar bilar f6 menyn brukar man oftas få upp alla jobb saker = Tvätta bilen Laga bilen osv... och man ska alltid göra .../me lagar bilen elller /me tvättar bilen då blir det roligare för kunderna att se att man kan rpa bra, Och det ska man även göra för rp:ns skull.

Hur ofta kommer du vara inne? Söndag: från 14:20 börjar jag spela till 23:00

Måndag: från 14:10 börjar jag spela till 23:00

Tisdag: från 14:10 börjar jag spela till 23:00

Onsdag: från 14:30 börjar jag spela till 23:00

Torsdag: från 13:50 börjar jag spela till 23:00

Fredag: från 13:50 börjar jag spela till 02:00

Lördag: från 08/09/10 börjar jag spela till 02:00

Just nu så är det ju höstlov, så jag kommer kunna spela från 09 till 02 varje dag tills lovet är slut annars är det de tiderna som gäller hela tiden. Tiderna kan förändras om schemat ändras vi får se annars!<3

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, självklart. Jag kommer göra det för om den här blir nekad det skulle inte ändrat mitt beteende men om den blir godkänd så skulle jag bli glad då ändras mitt beteende.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Tillbaka