emilio0723
Icke Medlem
- Meddelanden
- 11
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emilio RodriguezVad heter du på discord? ExplodedMelons#2008
Ange ditt födelsedatum 23 Juni 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. Söndag: från 14:20 börjar jag spela till 23:00
Måndag: från 14:10 börjar jag spela till 23:00
Tisdag: från 14:10 börjar jag spela till 23:00
Onsdag: från 14:30 börjar jag spela till 23:00
Torsdag: från 13:50 börjar jag spela till 23:00
Fredag: från 13:50 börjar jag spela till 02:00
Lördag: från 08/09/10 börjar jag spela till 02:00
Just nu så är det ju höstlov, så jag kommer kunna spela 09 till 02 varje dag tills lovet är slut annars är det de tiderna som gäller hela tiden.
Hur länge har du varit medlem på Unive? Blev nyss det men jag varit medlem och Krim för länge sen med ett annat dc konto osv och jag känt att jag vill komma tillbaka på unive då rp nivån har förändrats mycket och har bestämt att jag vill göra en uppgift som kommer märkas för många och mig själv.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 0 gånger
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har en uppgift att banna alla lallare de gör ba …/svban eller aa och hjälpa till lite mer. Så kort fattat är det att hålla servern ren ifrån lallare. Denna uppgift skall märkas av högre uppsatta.
Varför vill du bli servervakt på servern? För jag vill att alla som spelar på servern ska va en server utan lallare. Vet själv hur det känns med lallare på servrar! Och det är ej roligt så jag vill att alla som spelar här ska va kvar och trygga, finns säkert många som kommer och skriker massa ord och kränker folk, och det ska aldrig hända igentligen. Därför behöver man servervakter till en server. Och jag kommer sköta min uppgift på servern.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Servervakt abuse = när man utnyttjar sin makt som man har liksom om jag hade mer perms alltså om jag var Sr.mod och jag spawnar in massa vapen och ger till folk det är Sr.mod abuse och då tror jag att man fattar vad abuse menas med.