Nekad emilifk | Medlem ansökning [wyklez.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

emilifk

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? emilifk

Vad är ditt födelsedatum? 13 Juli 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär gillar att hitta på roliga saker samt är även väldigt överbekyddande hjälper hjärna till att hjälpa folk samt avsluta bråk min karaktär är född i göteborg och gillar fotboll och hocky min karaktär hade en bra uppväxt och drömde om att bli polis eller sjukvådare min karaktär är 23 år gammal och har 2 syskon och min karaktärs föräldrar va väldigt beskyddande av sig så min karaktär har tagit efter och gått i sina föräldrars fotspår min karaktär gillar även bilar och målet min karaktär har är att skaffa kille och eventuellt skaffa barn

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med social rp samt bra rp kan även bidra med att se till så att folk so inte sköter sig ska bli avstängda

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man inte bara ska spela för att vinna ett scenario utan att man ska spela så motståndaren också ska kunna vinna scenarion

Hur hittade du Unive? Blev rekomenderad av en kompis och har hört mycket bra om unive

Din Medlemskaps ansökan har nekats. Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka