Ej Antagen Emilifk. | Chef-jobb ansökan [Jaakoob10]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Emilifk.

Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Galaxy Nightclub

Vad heter du IRL? Emil

Vad heter du på discord? torkad_mango.

Hur gammal är du? Jag fyller 14

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat unive i drygt 2 år men på olika konton

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer se till så att det är mycket aktivitet att vi har öppet ofta och så att det är arbetare som tar jobbet seriöst. Sen så kommer jag även se till så att vi styr upp vissa event vissa helger och så och se till så att våra medarbetere är aktiva och jobbar bra och tar jobbet seriöst jag kommer även inte tolerera minsta lilla lall. Jag vill även kunna styra upp stora fester och så sen även att skapa sammartbeten med andra företag för att driva in folk och så och så att vi båda tjärar på det. Jag vill även utveckla vissa saker med tiden som det har varit brist på innan på galaxy

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har tidigare varit anställd på galaxy och sen så har jag jobbat på bahama mammas och lite andra klubber i andra städer och så sen så har jag även mycket erfarenheter om alkohol och drinkar mm och så sen så har jag även gjort drinkar och så

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne varje dag minst 5 timmar varje dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Japp

Tillbaka