Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Gripentaxi
Vad heter du IRL? Emil
Vad heter du på discord? torkad_mango.
Hur gammal är du? Fyller 14
Hur länge har du spelat på Unive? Ungefär 2 år men på olika konton med kortare pauser
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer se till att få in folk som jobbar ofta och göra mycket aktivitet för att det är välldigt dålig aktivitet på taxi firman just nu enligt mig så jag vill få mycket aktivitet trevliga ansträllda och se till så vi finns tillgänliga hela tiden
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har tidigare jobbat på gripen taxi jag var då personal ansvarig så jag har mycket erfarenheter inom just taxi jobbet
Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne minst 4 timmar varje dag
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej såklart inte
Har du läst våra Regler? Ja
Vad heter du IRL? Emil
Vad heter du på discord? torkad_mango.
Hur gammal är du? Fyller 14
Hur länge har du spelat på Unive? Ungefär 2 år men på olika konton med kortare pauser
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer se till att få in folk som jobbar ofta och göra mycket aktivitet för att det är välldigt dålig aktivitet på taxi firman just nu enligt mig så jag vill få mycket aktivitet trevliga ansträllda och se till så vi finns tillgänliga hela tiden
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har tidigare jobbat på gripen taxi jag var då personal ansvarig så jag har mycket erfarenheter inom just taxi jobbet
Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne minst 4 timmar varje dag
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej såklart inte
Har du läst våra Regler? Ja