Nekad Emilifk. | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emilifk.

Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199260606907/

Ditt Hex-ID: steam:11000014d81a1bb

Vad är din discord tagg? torkad_mango.

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-05-03 133019.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag skickade en gif som jag verkligen ångrar att jag gjorde

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt och snackade med några polare sen fick jag är jävligt dum ide att göra en gif som det stog att philip320 luktar bajs och urin och sen så skickade jag ut den och taggade pgilip320 sen så blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker inte att det var det för att jag gjorde fel gjort utav mig och så

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja men inte från discord servern

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skita i att skicka den gifen och bara låta bli

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja absolut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka