Antagen Emilifk. | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emilifk.

Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Ditt discordnamn: torkad_mango.

Ange ditt födelsedatum 14 Februari 2009

Varför ska just du bli staff? Jag tror att jag skulle vara en bra staff på Unive av flera skäl. För det första har jag mycket erfarenhet av fivem rollspel, vilket har gett mig en bra förståelse för spelet och hur man skapar en rolig upplevelse för alla spelare. Jag har tidigare varit staff på andra serverar, där jag har hanterat allt från regelbrott till att hjälpa nya spelare att komma igång. Dessa erfarenheter har gjort mig bra på att lösa konflikter och problem, vilket är viktigt för att hålla spelet trevligt för alla. Jag vill alltid skapa en positiv och vänlig miljö på servern. Jag tror på att vara rättvis och opartisk i mina beslut och ser till att alla spelare känner sig respekterade. Min förmåga att kommunicera tydligt och effektivt hjälper mig att snabbt lösa problem och hålla alla informerade, vilket gör spelet smidigt och roligt. Dessutom älskar jag rollspel och vill verkligen hjälpa till att förbättra och växa Unive. Jag är alltid öppen för feedback och letar alltid efter sätt att göra servern och spelupplevelsen bättre för alla. Min vilja att arbeta hårt och mitt engagemang för serverns bästa gör mig till en pålitlig och hängiven staff som alltid sätter spelarna först.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Lall hos nya spelare dem lallar vädligt mycket eller vissa av dem kan lalla super mycket samt är det mycket power gaming typ om man blir jagad samt i skott scenarion blir det mycket power gaming samt mycket vdm sker folk som inte har vapen samt inte vill slå kör över folk i höga hastigheter samt ganska mycket sunt förnuft.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? har man ett problem o tycker det är svårt att lösa då snackar man med andra staffs och försöker få hjälp. Och genom att våga prata med varandra så får man en bättre relation och kan hjälpa varandra i framtiden också. Och det finns lite saker på servern vi borde ta upp de är att rpa bra som att rpa på skador och sådant därifrån kan man va 2-6 pers och åka runt o kolla så alla lyder reglerna

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att vara professionell som staff betyder att behandla alla spelare schysst och lika. Det handlar om att vara lugn och tydlig när det uppstår problem och alltid följa reglerna. För mig är det jätteviktigt att vara professionell. Det skapar en bra och trygg stämning på servern, där alla känner sig respekterade och hörda. Genom att vara ett gott föredöme och följa höga standarder i mitt eget beteende, kan jag hjälpa till att göra spelet kul för alla.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag bryr mig inte jätte mycket om mitt privat liv så jag kan oftast göra staff arbete sålänge jag inte är i skolan

Hur länge har du spelat på Unive? Ungefär 1 år men på olika discord konton

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag har tidigare varit staff på andra serverar och har varit det välldigt länge och trivits välldigt bra

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? RP

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? RP, Support

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka