Nekad Emilifk. | Ansökan till Servervakt [Jaakoob10]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emilifk.

Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad heter du på discord? Torkad_mango.

Vad är ditt Hex:ID steam:11000014d81a1bb

Ange ditt födelsedatum 20 Maj 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är aktiv varje dag minst 5 timmar

Hur länge har du varit medlem på Unive? Ungefär 1 månad

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Ungefär 8 gånger och jag är gulmarkerad och den senaste gången var av anticheat för att jag gick in med ett realistic graphic pack sen så blev jag bannad så aaa

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Din uppgift är att rpa som en vanlig person. Det ska it synas att du är servervakt eller märkas att du är servervakt. Ifall du ser någon göra fel kan du göra /svban eller /sqlban eller om det är mer lallande så kan du använde dig av /kick för att få bort spelaren. Du hjälper alla mods, admins och ägare att hålla koll på servern. Så kan de fokusera på devande och större saker som rör alla. Du kan banna folk som bryter mon någon regel. Du kan kicka folk som lallar runt och slår folk etc. för att få servern större och rensa bort omogna personer och göra server mer seriös med mogna spelare

Varför vill du bli servervakt på servern? Jo jag har varit helper tidigare på andra serverar och har allmänna erfarenheter av att vara servervakt. Jag vet vilka regelbrott som en person gör innan jag bannar och kan använda mig utav klipp program för att kunna säkerställa bevisen. Men just till mig här, jag är kunnig och vet hur jag ska hantera lallare. Något som support + mod inte gör är att få stop när folk lallar i torget. Få blir bannade och kickade och det måste förändras. Att banna och kicka är något som jag kan stå för och därför vet hur jag ska hantera det. Jag kommer inte banna varje person jag ser göra fel utan helst vill man bara kicka men ifall de joinar igen och bryter regler så kommer man tyvärr behöva banna de så kanske de lär sig

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det kan vara om man tex ressar sig själv i ett senario eller överlag eller att man kickar folk och bannar folk utan anlednig och sådant som man absolut inte får göra

Nekad.

Anledning: Du har blivit bannad senaste 30 dagarna. (2024-08-05)

Du får ansöka igen 2024-09-05.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka