Accepterad EmiliaO3 | Medlem ansökning [1johansson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

EmiliaO3

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emilia

Vad är ditt discord namn? EmiliaO3#6827

Vad är ditt födelsedatum? 8 Februari 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en tjej som är tillsammans med en kriminell som heter Omki (han är med i servern). Hon är chill och gillar jobba hårt och vill ha en framgångsrikt liv. Hon vill va rik och ha feta bilar och lägenheter. Hon är lojal och har en stor hjärta. Hon kan ibland hjälpa hennes kille i kriminella grejer och skulle skjuta någon för han om det behövs. Hennes bakgrund är att hennes pappa va en alkoholist som brukade slå hennes mamma när hon va yngre så hon har gått genom mycket trauma i hennes liv och han hamnade i fängelset till slut.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har läst genom alla regler och tar roleplay seriöst och är på att jobba mer "seriösa normala" jobb. Jag kommer försöka va så aktiv så möjligt på både roleplay servern och discord.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man behöver inte vinna i varenda scenario för ha kul.

Hur hittade du Unive? min kille spelar på servern och blev också intresserad av den när jag kollade på när han spelade. Han förklarade mycket om servern till mig och har även sett den på FiveM.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka