Accepterad Emilia | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Emilia

Icke Medlem
Meddelanden
2,195
Reaction score
100
Användarnamn: Emilia

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198359013537/

Vad är ditt namn i verkligheten? Emilia

Vad är ditt discord namn? Emilia#0151

Vad är ditt födelsedatum? 20 November 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Emilia och är född 21 maj 1998 i Sverige. jag har alltid haft ett intresse för att hjälpa människor och vill därför satsa på ett yrke som antingen polis eller ambulanspersonal. Jag har koll på mycket lagar och hur man får agera i olika situationer. Har även lätt för att hålla lugnet i stressade situationer och jobbar gärna i grupp.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kan tillföra seriös rp och bra scenarier. Jag är väldigt aktiv och kommer antagligen vara inne flera dagar i veckan.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Har länge sökt efter en seriös server som tas på allvar och har förhoppningar samt tror att denna är det.

Hur många timmar har du på FiveM? 32h

Hur hittade du Multistaden? Hittade den inne på fivem faktiskt.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej jag har aldrig blivit bannad på en server

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Har spelat på andra som jag inte tycker är bra och därför söker jag ny server.

Tillbaka